• Voor wie zorgen wij?
  • Café Doodgewoon
  • Steun ons met uw gift
  • Nieuwsbrief
  • Onze stichting
  • Bestuur
  • Coördinator
  • Verpleegkundigen
  • Vrijwilligers
  • De appartementen
  • Het huis
  • De Sfeer
  • De Kosten
  • Vragen

Klachtenprocedure

Wij vinden het belangrijk dat onze gasten tevreden zijn. U behoort antwoord te krijgen op uw vragen en wij behoren u op een juiste manier te behandelen. U moet het gevoel hebben dat wij ingaan op uw vragen of problemen en op een goede manier de zorg verlenen of de informatie geven waarvoor u komt. Wij willen graag dat het contact met u zo goed mogelijk verloopt. Toch kan er altijd wat misgaan.

Wanneer u ontevreden bent over de werkwijze van de hospice of de handelswijze van een van onze medewerkers, horen wij dat graag. Het is voor u en voor de hospice belangrijk dat u uw klacht kenbaar maakt. Wij kunnen dan namelijk niet alleen iets aan uw klacht doen, maar ook voorkomen dat in de toekomst dezelfde problemen ontstaan.

Als u niet tevreden bent kunt u dat direct kenbaar maken bij de medewerker waar u mee te maken heeft. U kunt ervan uitgaan dat elke medewerker bereid is met u te praten en naar een oplossing te zoeken. Vindt u dit bezwaarlijk of wordt uw ontevredenheid onvoldoende weggenomen, dan kunt u dit schriftelijk laten weten. U kunt hiervoor een brief schrijven of een e-mail sturen.

Wij proberen in eerste instantie uw klacht door interne bemiddeling op te lossen. Als u niet tevreden bent over deze bemiddeling, kunt u uw klacht ter behandeling toesturen aan de externe klachtencommissie. Deze commissie beoordeelt uw klacht vanuit een onafhankelijke positie.

Interne bemiddeling

Het indienen van een klacht kan op verschillende manieren.
U stuurt uw klacht naar:

Hospice Schagen
A.J. Eveleens
Johan Vermeerstraat 1
1741 KK Schagen

U kunt uw klacht ook per e-mail sturen: aj.eveleens@hospiceschagen.nl

Vermeld de gebeurtenis of het gedrag waarover u een klacht hebt en de datum waarop uw klacht is ontstaan. Vermeld eveneens uw naam, adres en telefoonnummer.

Binnen één week bevestigen wij de ontvangst van uw brief. In de brief staat de naam van de medewerker vermeld die uw klacht in behandeling neemt en onderzoekt. Binnen 3 weken neemt de hospice contact met u op over de resultaten van dit onderzoek en over mogelijke oplossingen en maatregelen. Dit kan zowel mondeling als schriftelijk gebeuren.
Tenzij dit door bijzondere omstandigheden niet haalbaar is, hebben wij uw klacht binnen 6 weken afgehandeld.

 


Externe klachtencommissie

Bent u niet tevreden over de interne klachtafhandeling of wilt u geen interne bemiddeling, dan kunt u zich richten tot de externe klachtencommissie.

Het postadres van de externe klachtencommissie is:

VPTZ Nederland
t.a.v. De Klachtencommissie
Barchman Wuytierslaan 10
3818 LH Amersfoort

Hospice Schagen, een bijna thuis huis.

Johan Vermeerstraat 1, 1741 KK Schagen    0224 27 40 00    info@hospiceschagen.nl

facebook  Linkedin

Over ons


Voor wie zorgen wij
Café Doodgewoon
Nieuwsbrief
Missie & Visie


Organisatie


Onze Stichting
Coördinatoren
Verpleegkundigen
Vrijwilligers
Bestuur

Steun ons met uw gift!


Steun ons met uw gift en wordt vriend!

  • Eenmalige gift
  • Periodieke gift
  • Lid worden van de Club van 100
  • Schenking of nalatenschap
  • Sponsoractiviteit

Huisvesting


De appartementen
Het huis
Sfeer impressie
Kosten
Vragen

Informatie


ANBI + Verantwoording en Beleid
Downloads
Klachtenprocedure
Vacature
Links
Privacybeleid

Vrijwillige Palliatieve Terminale Zorg
Hospice Schagen is aangesloten bij VPTZ Nederland, de koepel voor organisaties in de vrijwillige palliatieve terminale zorg.

 

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief



Locatie


 

Zoeken


 

Deel ons via SocialMedia


 

Stuur gerust een bericht


Copyright 2023 - Hospice Schagen
Inloggen | Sitehand - Professionele vormgeving | Ziber - Responsive of Adaptive? | Design by TADA! vormgeving en fotografie