Op 10 juni hebben we samen genoten van een heerlijke barbecue. Een mooi moment om elkaar te ontmoeten, bij te praten en vooral met hoofdletters te GENIETEN.
We werden verwend met heerlijke salades en sappig vlees, uitstekend verzorgd door de dames van Slagerij Klaver. Ook aan onze vegetariërs was gedacht, met een smakelijke gevulde puntpaprika en een gevuld champignonnetje.
Als feestelijke afsluiting genoten we van een heerlijk ijsje van IJsje Prima.
Kortom: een gezellige en smakelijke avond om met veel plezier op terug te kijken!
_54A9089
_54A9091
_54A9238
_54A9279
_54A9357