Quooker kraan breekt af

lichte paniek in Hospice Schagen

Het is zaterdag er is een open dag in de hospice en dan... breekt er een hendel af van je kraan. Water spuit eruit. Help en nu?

Dan bel je naar van Slageren keukens en komt er een medewerker kijken. Helaas het lukt mij nu niet om een reservekraan te plaatsen meld de medewerker. Wij hebben ook een open dag. Wel ga ik contact opnemen met quooker. Een kraan mag niet na vier jaren al afbreken.

Gelukkig was daar na een belletje met TBS -monteur Eric-die er een ”noodkraan”” heeft op gezet.

Na een week kregen wij via Petra medewerker van Slageren keukens het mooie nieuws dat zij een nieuwe quooker warmwaterkraan voor een heel erg zacht prijsje gingen plaatsen.

Inmiddels genieten wij al weer twee weken van deze kraan. Dank aan van Slageren keukens & interieur en aan TBS. Wat een snelheid en service. nogmaals veel dank.

download download
IMG_6556 IMG_6556