COVID proef - uitje

Puzzelsterrit kris kras door de kop van Noord-Holland

Op een mooie zaterdagmiddag organiseerden wij weer eens een ouderwets teamuitje voor alle vrijwilligers en verpleegkundigen van Hospice Schagen. Natuurlijk  - COVID proef- .  Het werd een auto puzzelrit.

De deelnemers kregen allemaal een eigen starttijd. Elk team werd natuurlijk eerst getrakteerd op koffie en taart. Uitgeserveerd door het bestuur. Waarna de dames en heren welgemoed om de 8 minuten vertrokken. De snelste groep reed er 1,5 uur over het laatste team wist de weg in 3 uur te rijden ’-) Voor de winnaars een borrelpakket en voor de verliezers een witte kool met recept voor een langedijker koolschotel. De originaliteitsprijs ging naar het team met de leukste naam. Bloemen voor Hel’s Angels.

Miranda en haar leuke dochter met hun Foodtruck “de wentelteefjes’ zorgden bij terugkomst voor, natuurlijk wentelteefjes. Ook onze gasten en hun bezoek hebben hier van kunnen genieten.

Vrijwilligers en verpleegkundigen van Hospice Schagen, dank voor jullie inzet en bevlogenheid. Wat fijn dat wij dit met elkaar hebben mogen meemaken.

coronaproof teamuitje hospice schagen 4 coronaproof teamuitje hospice schagen 4
coronaproof teamuitje hospice schagen 1 coronaproof teamuitje hospice schagen 1