Mondkapjes in Hospice Schagen

Aan alle bezoekers van onze hospice.

Per 2 oktober moeten alle bezoekers een mondkapje dragen bij een bezoek aan de hospice. De hospice volgt hiermee de maatregel die door het kabinet is geadviseerd. De maatregel geldt voor alle bezoekers vanaf 13 jaar. Zij dragen, net als in het openbaar vervoer, een eigen mondkapje. Komt u op bezoek? Neem dan een eigen mondkapje mee. Als u geen mondkapje heeft, krijgt u er eenmalig een bij binnenkomst. Uw mondkapje doet u op voordat u binnenkomt en houdt u gedurende uw hele bezoek op. Tot slot blijft het belangrijk dat iedereen zich aan de coronamaatregelen houdt.  Dat betekent 1,5 meter afstand houden van anderen, regelmatig handen wassen, hoesten en niezen in de elleboog en thuisblijven bij klachten. Ook de verpleegkundigen en vrijwilligers die op het appartementen komen dragen een mondmasker.