Ook wij kunnen niet in de toekomst kijken….

Maar dat de tijden heftig en onzeker zijn, dat staat vast.

Ook wij kunnen niet in de toekomst kijken….

Maar dat de tijden heftig en onzeker zijn, dat staat vast.

Daarom vragen wij nu alvast om hulp ….

Hospice Schagen werkt met vrijwilligers en die zijn hard nodig. Vooralsnog kunnen we steunen op een fijne ploeg helden. Maar hoe het er over een paar weken, misschien wel dagen, uitziet. Ook wij hebben geen idee.

Voldoe jij aan onderstaande?
* Ben je beschikbaar om, wanneer dan ook, bij te springen binnen ons top team van vrijwilligers

* Heb jij affiniteit met de zorg

* Heb je misschien ervaring in de(mantel) zorg, schoonmaak of het koken van warme maaltijden

* Heb je de nodige werkervaring in het bedrijfsleven/op de werkvloer.

Kortom, weet je van aanpakken, kun je snel schakelen en kun je werken in teamverband?

Stuur dan een mail naar l.deutekom@hospiceschagen.nl (mailto:l.deutekom@hospiceschagen.nl) waarin je aangeeft dat je beschikbaar bent om mogelijk op korte of langere termijn als interim vrijwilliger ons te komen helpen.

In deze mail een korte tekst over wie je bent en waar je affiniteit vandaan komt.

Ook graag je mobiele telefoonnummer zodat we tijdens een Facetime gesprek of Skype kennis kunnen maken.

Wanneer we je nodig hebben…. geen idee….
We vragen ook om je flexibiliteit.

Reageren of delen is lief.

roos roos