Lichtjes in donkere dagen…

ingevoerd op 28-12-2018

En wat voor licht!
Als betrokken voormalig inwoner van Schagen gaf onze ‘eigen’ Gerard Joling een prachtig cadeau aan Hospice Schagen. Licht! Licht? Ja! De komende drie jaar maakt Gerard het mogelijk dat buiten de hospice de kerstboom in het licht staat.

Hij houdt ervan.
Van stralen, glitter, glamour en van schitteren. Daarom is dit cadeau ook meer dan passend. Eerste kerstdag was hij er. In hoogst eigen persoon. Samen met zijn zwager, die al sinds jaar en dag verantwoordelijk is voor het onderhoud van de hospice, staken zij de duizenden lampjes aan.

Wij houden ervan.
Mensen zoals Gerard die weten hoe belangrijk het is om ons ‘ bijna thuis huis’ te laten stralen. Het in het licht te zetten. Want het leven staat niet stil, de kerst moet gevierd worden, hoe verdrietig soms ook. Maar juist die gewone dingen als een kerstboom voor deur maken het bijzonder. Onze gasten en vrijwilligers genoten van het bezoek en de interesse van Gerard en van zijn lichtjes in deze donkere dagen.

HS2 (002) HS2 (002)