Genieten van Amuses voor het goede doel

In maart mochten wij uit handen van het bestuur van de De heeren van Scaghen maar liefst € 4.000 in ontvangst nemen. Een meer dan prachtig gebaar waar wij enorm blij mee zijn. Dank.

Een deel van dit mooie bedrag gaan wij besteden aan een disposable shredder en aan het vervangen van onze zit-sta fauteuils. Want, lekker kunnen zitten in een fijne stoel is voor onze gasten een groot goed.

De heeren van Scagen is een serviceclub bestaande uit actieve mannen uit de regio Schagen. Onder het motto vriendschap en service zetten zij zich in voor ondersteuning van goede doelen. Dat doen we door het organiseren van in de regio aansprekende activiteiten, zoals de Amuseronde. En met die activiteiten zamelen zij geld in. En hoe!

Amuses Hospice Amuses Hospice