Trots op een bewogen jaar!

Januari 2018

Afgelopen jaar is een bewogen jaar geweest voor Hospice Schagen. De nieuwbouwlocatie werd in de zomer opgeleverd en in gebruik genomen, we mochten vele gasten ontvangen en het aantal vrijwilligers breidde gestaag uit. De gastvrijheid en kwaliteit van onze zorg en ondersteuning voor onze gasten stond hierbij altijd centraal.

Het bestuur wil haar medewerkers en vrijwilligers ook via deze weg laten weten dat ze trots op hen is. Dank voor jullie tomeloze inzet voor onze gasten, maar ook voor elkaar.

Een aantal collega’s werd nadrukkelijk in het zonnetje gezet en met gepaste trots zijn we blij met die erkenning. Zo kregen Arend, Simone en Annemieke bij de opening van de nieuwbouwlocatie het Schager Compliment uitgereikt door burgemeester Van Kampen. En in december 2017 werd Annemieke verkozen tot Noordkopper van het jaar (https://www.noordhollandsdagblad.nl/playlist/noordkopper-van-het-jaar/artikel/annemieke-eveleens-de-noordkopper-van-het-jaar).

Met zeer veel inspiratie zijn we in 2018 aanbeland. Een jaar waarin we met voortschrijdende inzichten onze zorg en ondersteuning voor onze gasten nog beter willen organiseren en onze zichtbaarheid in de regio willen vergroten.

Nieuwbouw Hospice Schagen Nieuwbouw Hospice Schagen
Schager Compliment Schager Compliment
Noordkopper van het jaar Noordkopper van het jaar