Vrienden van Hospice Schagen op Schagen FM

November 2017

Op zondag 29 oktober waren Henk Hijink, Henk Breedveld en Rita van Slageren, van de commissie Vrienden van Hospice Schagen, te gast in het programma ’Met de deur Open’.

Vrienden van Hospice Schagen financiert voorzieningen die het welzijn en comfort van gasten, medewerkers en vrijwilligers verhogen. Alles is erop gericht om het verblijf van de gasten zo fijn mogelijk te maken. Vriend worden kan op verschillende manieren en daarover kwamen Rita en de beide Henken vertellen. Presentator Kitty Mertz ging met hen in vogelvlucht door hun leven met de nadruk op Hospice Schagen. De muziek, die in het programma was te horen, was de keuze van dit muzikale trio.

Mocht u de radiouitzending gemist hebben? Dan kunt u in het audio-archief van Schagen FM de uitzending in 2 delen terug beluisteren. Klik hier (https://www.schagenfm.nl/pg-28464-7-86831/pagina/audio_archief.html) voor het archief en toets in: ’Vrienden van Hospice Henk Hijink, Henk Breedveld, Rita van Slageren’.

Veel luisterplezier!

Schagen_FM Schagen_FM